Wednesday 14 November 2012

Work, Eat, Movies..

Assalamualaikum, happy maal hijrah to all muslims. So yesterday, its my off dayy!! So i decided to hang with my sista and aina my kazens. At first kitorang pergi teman kak ica check up baby, first time tengok baby dekat scan machine, haish, me so excited nak dapat niece lagi. So lepastu kak ica belanja kitorang makan secret recipes. Yayyy!! So i order lasagne :D


I know.. mesti terliur kan. Seriously. I just love it!

So lepastu pergi ioi je sebab sunway jamm, kitorang decide nak tengok Istanbul Aku Datang! Seriously cerita tu sangat sweet gila. Must watch movie..You'll never imagine how lucky that girl dalam cerita tu. Ada ke cerita macamtu in real live? ehmm susah sangat nak ada lelaki yang baik macamtu. 


So pasal kerja kat coffee house. Seriously it was fun! Semua orang was really nice to me. Thats all for today. Im off to work. Have a good day gais. Assalamualaikum..

 

No comments:

Post a Comment